zbieram w tym miejscu dotychczasowy dorobek publikacyjno-redakcyjny - może komuś przydadzą się te teksty w formie wolnego dostępu, a może też i nie (kto wie). mnie się przyda pewna systematyzacja dotychczasowych dokonań. czasem dobrze stanąć obok i złapać oddech. dobrze też zobaczyć, że niektórych rzeczy można było nie publikować!
[link] Wszołek, M. (2019). Do czego służą opakowania–dwa wymiary funkcji w projektowaniu opakowań. Studia Ekonomiczne, 380, 140-160.
[link] Wszołek, M. (2019).Dwa wymiary funkcji w projektowaniu opakowań. Badanie komunikacji 2, 107–138.
[link] Wszołek M., 2018, Publiczność vs. Grupa Odniesienia w nauce o komunikacji [w:] Projektowanie komunikacji (red.) Wszołek M., Libron 1.
[link] Wszołek M., 2018, Strategie akcelerujące pracę kreatywną [w:] Dyskurs artystyczny (red.) Habrajska G., Primum Verbum
[link] Wszołek M., 2018, Systemowa Mechanika Zmiany — innowacja i postęp w świetle nauki o komunikacji [w:] Dziennikarstwo i Media 8
[link] Wszołek M., 2018, Systemowa Mechanika Zmiany — innowacja i postęp w świetle nauki o komunikacji [w:] Parafrazowanie w dyskursie artystycznym (red.) Habrajska G. Primum Verbum
[link] Wszołek M., 2018, Innowacja, postęp w kontekście projektowania komunikacji [w:] Kultura-Historia-Globalizacja
[link] Wszołek M., 2017, Reklama a Corporate Identity — rola reklamy w procesie konstruowania się wizerunku organizacji [w:] Forum Lingwistyczna (red.) Loewe I., Katowice
[link] Wszołek M., 2017, Genesys is skynet — przemyślenia o współczesnym projektowaniu [w:] Teorie Komunikacji i Mediów 10 (red.) Wszołek M., Libron
[link] Wszołek M., 2017, Styl życia w komunikacji społeczeństwa [w:] Studia Ekonomiczne. Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach, ISSN 2083-8611
[link] Wszołek M., Moszczyński M., Mackiewicz P., 2017, Wpływ barwy i etykiety opakowań na postrzeganie produktu – wyniki badań empirycznych [w:] Communication Design: Badanie i projektowanie komunikacji 6 (red.) Wszołek M., Siemes A., Grech M., Libron, 77-123
[link] Wszołek M., 2017, Dyferencje rynkowe w reklamie - wyniki badań [w:] Manual - reklama. Podręcznik z zakresu projektowania komunikacji (red.) Wszołek M., Libron, 189-242
[link] Wszołek M., 2017, Reklama - polityka komunikacyjna [w:] Manual - reklama. Podręcznik z zakresu projektowania komunikacji (red.) Wszołek M., Libron,
[link] Wszołek M., 2017, Jak wpadać na pomysły - strategie akcelerujące pracę kreatywną [w:] Manual - reklama. Podręcznik z zakresu projektowania komunikacji (red.) Wszołek M., Libron, s. 269-292
[link] Wszołek M., 2016 Obraz pojęcia reklamy w komunikacjach- wyniki badań [w:] Dziennikarstwo i Media 7 (red.) Borkowski I., Wrocław
[link] Wszołek M., 2016, O dwóch dyskursach mówienia o reklamie [w:] Communication Design: Badanie i Projektowanie Komunikacji 5 (red.) Wszołek M., Grech M., Siemes A., Wrocław, Libron, s. 43—56
[link] Wszołek M., Grech M., 2016, Komentarz do wydania II Zmiana Przez Design: jak design thinking zmienia organizacje i wpływa na innowacyjność [w:] Zmiana Przez Design: jak design thinking zmienia organizacje i wpływa na innowacyjność, Brown T., Wrocław, Libron, s. 11—20
[link] Wszołek M., 2016, O dwóch dyskursach mówienia o reklamie, [w:] Teorie Komunikacji i Mediów 8 (red.) Graszewicz M., Atut, s. 19—32
[link] Wszołek M., 2016, Funkcjonalna i strukturalna typologia reklamy [w:] Strategie twórcze w działaniu, (red.) Habrajska G., Ślósarska J., Łódź, Primum Verbum, s. 64-85
[link] Wszołek M., 2016, Dyskursywne funkcjonały wizualne, [w:] komunikatywizm i przyszłość nauki XXI wieku (red.) Habrajska G., Primum Verbum, s. 373-393
[link] Wszołek M., 2015, Moszczyński K., Algorytmizacja procesów projektowych [w:] Communication Design: badanie i projektowanie komunikacji 4 (red.) Grech M., Kraków, Libron, 2015, s. 173-195
[link] Wszołek M., 2015, Konstrukcja wizerunku płci w reklamie lat 20., 30., 40., wyniki badań [w:] Znaczenia: kultura-komunikacja-społeczeństwo, Wrocław, ATUT, 2015, s.
[link] Wszołek M., 2015, Dyferencje rynkowe w reklamie [w:] Dziennikarstwo i Media (red.) Borkowski I., Wrocław, Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego s. 237-247
[link] Wszołek M., 2014, Dyferencje rynkowe w reklamie - operacjonalizacja pojęcia [w:] Teorie komunikacji i mediów 7 (red.) Graszewicz M., Stasiuk-Krajewska K., Wrocław, ATUT
[link] Wszołek M., 2014, Droga przez mękę - proces projektowania komunikacji [w:] góry i wędrowanie. prace ofiarowane Profesorowi Tomaszowi Stępniowi (red.) Pacuła J., Bielsko-Biała
[link] Wszołek M., 2016, Poetyka reklamy wiodącej [w:] Dziennikarstwo i Media (red.) Borkowski I., Wrocław, Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego, 2. 33-44
[link] Wszołek M., 2013, Manipulacja barwą w obszarze znaku marki – wyniki badań empirycznych [w:] Teorie komunikacji i mediów 6, Graszewicz M., Jastrzębski J., ATUT
[link] Wszołek M., 2013, Zmiana paradygmatu w projektowaniu – o zrównoważonym projektowaniu komunikacji [w:] Komunikacje w rozmowie 2, Wszołek M.,
[link] Wszołek M., 2013, Scenariusze autoprezentacyjne – wyniki badań, [w:] Communication design: badanie i projektowanie komunikacji, Grech M., Siemes A., Libron
[link] Wszołek M., Od inżyniera do designera – operacjonalizacja przestrzeni pracy projektowej, [w:] Komunikacje w rozmowie 1, Wszołek M, Libron 2012
[link] Wszołek M., Operacjonalizacja przestrzeni badawczej – information design, [w:] communication design, projektowanie i badanie komunikacji, Grech M., Liberska-Kinderman K., Libron, 2012, 23-55
[Wszołek M., Konstrukcja miłości w polskiej i niemieckiej kulturze – wyniki interkulturowych badań empirycznych [w:] Sytuacja komunikacyjna i jej parametry. Świat tekstu & świat dyskursu. 2012
[link] Bednorz M., Grech M., Wszołek M., Krótka recenzja z wystawy, pokazać, wyjaśnić, prowadzić’, [w:] communication design magazine, (link), 2011, Wrocław, 27.10.2011
[link] Wszołek M., Komunikacyjna kompetencja przestrzenna – wyniki badań empirycznych, [w:] teorie komunikacji i mediów 4, Graszewicz M., Jastrzębski J., 2011, Wrocław, ATUT
[link] Wszołek M., Projekcja wzornictwa na percepcję i emocje grup odniesienia na przykładzie logo wybranej firmy, [w:] Teorie Komunikacji i Mediów 2, Graszewicz M., Jastrzębski J., wydawnictwo ATUT, 2008, 241-251
Wszołek M., Wzornictwo w badaniach empirycznych, [w:] Współczesne teorie komunikacji 2, Łaba A., Wydawnictwo ATUT, 2009, 291-299
Wszołek M., Mity i kity komunikacji, mediów i reklamy, [w:] PR w RP, Gackowski T., Gackowska A., Dziedzic J., Seria wydawnicza ogólnopolskich zjazdów analityków knopm, 2010, 154-163
Wszołek M., Kognitywny wizerunek w kontekście komunikacji interkulturowej, [w:] Poznawać, Tworzyć, Komunikować, 2010, Łódź