wydawnictwa
wybrane artykuły o projektowaniu (i nie tylko) dla studentów (i nie tylko)
mariusz wszołek
info

szanowni państwo. pozwalam sobie zostawić kilka artykułów, które mogą się przydać w nadchodzącym semestrze. nie tylko w kontekście dydaktyki, ale również, a może przede wszystkim, w kontekście zaspokojenia deficytu ciekawości. 

w dużej mierze są to teksty o projektowaniu i kontekstach istotnych dla procesów projektowych. mam tutaj na myśli pracę kreacyjną, algorytmizację procesu projektowego, design thinking, publiczności organizacji, itp. 

pełna lista opublikowanych przeze mnie artykułów oraz książek dostępna jest na stronie instytutu dziennikarstwa i komunikacji społecznej uniwersytetu wrocławskiego - dokładnie tutaj: mariusz wszołek. tradycyjnie polecam uwadze. 


do pobrania

podziel się

adnotacja
magazynowa
  1. Wszołek M., 2017, Reklama a Corporate Identity — rola reklamy w procesie konstruowania się wizerunku organizacji [w:] Forum Lingwistyczna (red.) Loewe I., Katowice

     

  2. Wszołek M., 2017, Styl życia w komunikacji społeczeństwa [w:] Studia Ekonomiczne. Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach, ISSN 2083-8611

     

  3. Wszołek M., Moszczyński M., Mackiewicz P., 2017, Wpływ barwy i etykiety opakowań na postrzeganie produktu – wyniki badań empirycznych [w:] Communication Design: Badanie i projektowanie komunikacji 6 (red.) Wszołek M., Siemes A., Grech M., Libron, 77-123

     

  4. Wszołek M., 2017, Dyferencje rynkowe w reklamie - wyniki badań [w:] Manual - reklama. Podręcznik z zakresu projektowania komunikacji (red.) Wszołek M., Libron, 189-242

     

  5. Wszołek M., 2017, Reklama - polityka komunikacyjna [w:] Manual - reklama. Podręcznik z zakresu projektowania komunikacji (red.) Wszołek M., Libron,

     

  6. Wszołek M., 2016, O dwóch dyskursach mówienia o reklamie [w:] Communication Design: Badanie i Projektowanie Komunikacji 5 (red.) Wszołek M., Grech M., Siemes A., Wrocław, Libron, s. 43—56

     

  7. Wszołek M., Grech M., 2016, Komentarz do wydania II Zmiana Przez Design: jak design thinking zmienia organizacje i wpływa na innowacyjność [w:] Zmiana Przez Design: jak design thinking zmienia organizacje i wpływa na innowacyjność, Brown T., Wrocław, Libron, s. 11—20

     

  8. Wszołek M., 2016, Funkcjonalna i strukturalna typologia reklamy [w:] Strategie twórcze w działaniu, (red.) Habrajska G., Ślósarska J., Łódź, Primum Verbum, s. 64-85

     

  9. Wszołek M., 2016, Dyskursywne funkcjonały wizualne, [w:] komunikatywizm i przyszłość nauki XXI wieku (red.) Habrajska G., Primum Verbum, s. 373-393

     

  10. Wszołek M., 2015, Moszczyński K., Algorytmizacja procesów projektowych [w:] Communication Design: badanie i projektowanie komunikacji 4 (red.) Grech M., Kraków, Libron, 2015, s. 173-195

     

  11. Wszołek M., 2017, Genisys is skynet - przemyślenia o współczesnym projektowaniu [w:] Teorie Komunikacji i Mediów 10, Primum Verbum, s. 85-99