wyzwanie: firma x projektuje i produkuje meble z litego drewna głównie na zagraniczne rynki (niemcy, holandia i belgia). wyjątkowa kultura organizacji, na którą składają się partnerskie relacje pracownicze, zaangażowanie i świadomość biznesu, dają podstawy spójnej tożsamości organizacji. problem projektowy, który jest przedmiotem niniejszego wyzwania to brak znajomości i świadomości marki na rynkach dystrybucji - firmy, które kupują produkt od firmy x brandują projekt własną marką. firma x sprzedaje swoje produkty jako 'no name' i to należy zmienić w ramach programu communication design. celem projektu jest zaproponowanie rozwiązań komunikacyjnych, które pomogą firmie x wyróżnić się na tle konkurencji i generalnie 'zaistnieć' na rynku komunikacji pod własną nazwą.
założenia wyjściowe dla komunikacji:
często państwo pytacie, co można dodatkowo zrobić, zaprojektować i opracować. szukacie państwo wyzwań i to cieszy. no więc rozpoczynam cykl wyzwań projektowych, które nierzadko mogą mieć wymiar rynkowy. na magazynie będę dla państwa publikował różne zadania (rzecz jasna dla chętnych), żeby móc się sprawdzić. rezultat wybranych prac (również dla chętnych) będzie miał swoją reprezentację w postaci publikacji z serii wydawniczej "manual".