Szanowni Państwo.
Uprzejmie informujemy, że nakładem krakowskiego wydawnictwa Libron ukazała się książka pod redakcją Mariusza Wszołka pt. "Manual - reklama: podręcznik z zakresu projektowania komunikacji". Jest to pierwsza część nowej grupy podręczników z zakresu projektowania komunikacji.
Jak zauważa redaktor tomu: "Oddajemy w ręce czytelników podręcznik wydawałoby się kompletny, ale dynamika rozwoju badań z zakresu reklamy szybko zweryfikowałaby taki stan rzeczy na niekorzyść autorów książki. Przyjmijmy zatem, że jest to bardzo dobry punkt wyjścia dla nauki reklamy w kontekście projektowania komunikacji". W opublikowanym tomie udało się zebrać 15 tekstów, które dotykają różnych aspektów reklamy; z jednej strony są to teksty zupełnie wyjściowe w ramach nauki o reklamie; z drugiej strony autorzy podręcznika prezentują nierzadko nowe koncepcje teoretyczne i badawcze związane z obszarem pracy kreatywnej i reklamy.